• چهارشنبه ٢٦ مهر ١٤٠٢-١٠:٠٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٧١٠
با صدور پیام های جداگانه صورت گرفت؛

پیام تسلیت اعضای شورای شهر تهران به مناسبت شهادت بیش از 1500 نفر از مردم فلسطینی

اعضای شورای شهر تهران در پیام های جداگانه ای ضمن تسلیت شهادت بیش از 1500 نفر از مردم فلسطینی، این فاجعه غیر انسانی را محکوم کردنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پیام های جداگانه ای بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و کشتار دسته جمعی بیش از هزار و پانصد نفر از پناهجویان و بیماران توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند.
 
 
 
پیام تسلیت زهرا شمس احسان 
بار دیگر رژیم جعلی و کودک کش صهیونیست، پس از چراغ سبز کشورهای جنایتکار آمریکا، انگلیس و فرانسه که با وتو قطعنامه آتش بس شورای امنیت در نوار غزه تحقق یافت، سفّاکانه و بر خلاف تمام مقررات بین المللی و کنوانسیون ژنو، در مقابل چشمان خواب رفته مدعیان دروغین حقوق بشر با بمباران بیمارستان المعمدانی و کشتار دسته جمعی بیش از هزار و پانصد نفر از پناهجویان و بیماران که بیشتر آنان زنان و کودکان مظلوم هستند و هر لحظه بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود، بیش از پیش دنائت و درنده خویی خود را بر جهانیان آشکار ساخت.
 
قطعاً این جنایت وحشتناک و نسل کشی آشکار که ننگ آن از دامان این دژخیمان و آمریکای جنایت کار هرگز پاک نخواهد شد بی پاسخ نمی‌ماند و خون مظلوم چنان طوفانی برپا خواهد نمود که طومار این رژیم سفاک و اعوان و انصار آن را درهم خواهد کوبید و جهانیان را برای همیشه از شر آنان ایمن خواهد ساخت و این وعده بر حق الهی است.
 
 پیام تسلیت احمد صادقی
«بسم الله قاسم الجبارین »
 
حادثه روز گذشته بیمارستان المعمدانی غزه نشان داد که وقتی جای مظلوم و ظالم را عوض می کنند و مقاومت مقدس مردم فلسطین را به گونه ای دیگر به تصویر می کشند در نتیجه ظالم حدی برای خود متصور نمی شود و رژیم وحشی گر صهیونیست دست به جنایتی می زند که اگر زین پس بخواهیم در دایره المعارف لغات در زبان های مختلف وحشیگری ، رذالت، جنون و بیشرفی را معنا کنیم فقط یک واژه به ذهن متبادر شود و آن صهیونیست است. 
 
تاریخ بشریت قاتل به خود بسیار دیده اما رژیم صهیونیست بی شک روی تمام قاتلان تاریخ را سفید کرده است چرا که کودک کشی و نسل کشی را در مترقی ترین عصر بشریت انجام می دهد. 
حامیان بیشرف این رژیم سفاک و خون ریز بدانند که ملت مظلوم فلسطین تنها نیست و تنها نخواهد ماند و امروز می بینیم که ملت های مسلمان هر کدام بر ظلم و جور صهیونیست های متوحش به پا خواسته اند و جامعه جهانی نیز باید به پا خیزد تا این لکه ننگ بشریت از صفحه روزگار محو گردد.
 
رژیم اشغالگر قدس بداند با این نسل کشی ها و کودک کشی ها فقط تاریخ نابودی خود را به جلو خواهد انداخت. 
 
"وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٖ وَمِن رِّبَاطِ ٱلۡخَيۡلِ تُرۡهِبُونَ بِهِۦ عَدُوَّ ٱللَّهِ وَعَدُوَّكُمۡ وَءَاخَرِينَ مِن دُونِهِمۡ لَا تَعۡلَمُونَهُمُ ٱللَّهُ يَعۡلَمُهُمۡۚ وَمَا تُنفِقُواْ مِن شَيۡءٖ فِي سَبِيلِ ٱللَّهِ يُوَفَّ إِلَيۡكُمۡ وَأَنتُمۡ لَا تُظۡلَمُونَ"
"براى مقابله با دشمن، هرچه نیرو در توان دارید و اَسب هاى زین بسته را آماده کنید تا بدین وسیله دشمن خدا و دشمن خودتان و دشمنان دیگرى که شما آنها را نمى شناسید، ولى خدا آنها را مى شناسد، همه را بترسانید و هر چه در راه خدا هزینه کنید، پاداشِ آن به طور کامل به شما بازگردانده می‌شود و هرگز مورد ستم واقع نمى‌شوید."
آیه 60 سوره انفال
 
پیام تسلیت سوده نجفی
 
اقدام رژیم صهیونسیتی یک جنایت بزرگ تاریخی است که تا کنون در طول تاریخ کم سابقه می باشد
 
سوده نجفی ریس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران در محکومیت به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله نظامی به بیمارستان المعمدانی در شهر غزه گفت: شهادت بیش از هزار نفر از شهروندان فلسطینی به دست رژیم جعلی در جریان حمله به بیمارستانی در غزه بار دیگر هویت واقعی این رژیم کودک کش، سفاک و غاصب را بر جهانیان نمایان کرد.
وی ادامه داد: براساس قوانین بین المللی در مواقع جنگ نظامی امن ترین محل ها مراکز درمانی و بیمارستان ها هستند اما این اقدام رژیم صهیونسیتی یک جنایت بزرگ تاریخی است که تا کنون در طول تاریخ کم سابقه بوده است.
نجفی با انتقاد از سازمان ملل گفت: سازمان ملل متحد با انفعال و سکوت خود در برابر آنچه که امروز در غزه مظلوم می‌ گذرد وابستگی خود را به این رژیم تروریست و هم پیمانان غربی آن به ویژه آمریکا نشان داد و ملت ها دیگر امیدی به مقابله با ظلم و ستم توسط ندارد.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: آنچه که امروز نسبت به جنایت در غزه انتظار می رود ورود جدی کشورهای اسلامی است و نقش وزارت امور خارجه ایران در خصوص قابل توجه می باشد و باید تلاش نماید.
وی گفت: موضوع فلسطین و آنچه که در غزه می‌گذرد موضوع اسلامی نیست و امروز هر انسانی که در سراسر دنیا اتفاقات و تصاویر منتشر شده را می بیند متأثر می شود.
سوده نجفی در پایان گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود بیان کردند اگر جنایت در غزه متوقف نشود نمی توان جلو‌ مقاومت را گرفت و قطعا رژیم صهیونسیتی منتظر واکنش سخت و سهمگین‌تر از طوفان الاقصی از سوی جریان مقاومت و کشور های اسلامی باشد.
 
پیام تسلیت حجت الاسلام آقامیری

جنایت صهیونیست ها علیه صدها بی گناه در غزه یک اقدام وحشیانه است
 
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در پیامی جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه را محکوم کرد و نسل‌کشی مردم مظلوم فلسطین را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مسلمانان جهان بویژه مردم مظلوم غزه و فلسطین تسلیت گفت.در این پیام آمده است: شهادت مظلومانه بیش از هزار نفر از مردم مظلوم غزه در بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی یکی از وحشیانه ترین جنایات ضدبشری در عصر حاضر و خونبارترین آنها به شمار می‌رود.بدون تردید این جنایت علیه صدها بی گناه در غزه یک اقدام وحشیانه است که بیانگر میزان حقد و کینه رژیم صهیونیستی است؛ رژیمی که جنایاتش از بالاترین درجات کشتار و تجاوز فراتر رفته است.اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مسلمانان جهان بویژه مردم مظلوم غزه، عمیق‌ترین مراتب همدردی خود را با مقاومت فلسطین بویژه خانواده‌های شهدای این جنایت ددمنشانه ابراز می نمایم.
 
ادامه دارد.......

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: